klein staartje

21 augustus 2014 - Voorburg, Nederland

De reis krijgt nog een klein staartje zijn vandaag naar reisbureau geweest om een claimformulier in te vullen voor de ruim 5 uur vertraging op de heenvlucht

We kwamen pas om 23.40 aan in plaats van de geplande 17.40 uur

ben benieuwd wat het oplevert kan lang duren zeiden ze op het reisbureau

1. Pieter & Petra:
    22 augustus 2014
    Ook ik ben reuze benieuwd wat ArkeFly hier aan/mee gaat doen.
  2. Tineke lam:
    27 augustus 2014
    hoi willem en poppie,
    hier weer ff een reactie van onze kant.
    leuk nog weer wat andere fotos te zien waar ook onze zoon op staat zelf heeft hij niet zo veel fotos gemaakt.wel mooie natuur fotos en van de mooie branding van het mooie eiland.
    zelf zijn we druk bezig met onze eigen vakantie bezig gaan toch onverwachts 8dgn even naar egypte samen hetzelfde resort als in mrt waar we dit jaar waren.
    hebben er zin in was erg gezellig en mooie koraalriffen.
    we gaan morgen weg en maak daarna ff een afspraak met jullie om ff bij te praten.
    ben benieuwd ook wat er uit komt bij het reisburo.
    de jongens gaan weer het gewone leven (school) in volgende week weg met het geluier.
    nou tot horens en groetjes aan inigo en popie.
  3. Annemiek Bos:
    28 augustus 2014
    Hoi familie!
    Nou, ik heb de foto's nog eens uitgebreid bekeken. Het ziet er toch allemaal geweldig uit!!!
    Zo'n vakantie is geweldig! Wat maakt zo'n vertraging dan nog uit? Wel lekker als je nog een kleine vergoeding krijgt.

Groeten!!!!
  4. Willem en poppy:
    30 augustus 2014
    we zijn er mee bezig afwachten dus.
    zeker hebben we een fijne vakantie gehad geweldig om zo met familie bij elkaar te zijn en ook nog leuke dingen te ondernemen en zwemmen in een zee die met geen enkele zee in Europa te vergelijken is