twee rustige dagen thuis

5 augustus 2014 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hier nu een verhaal over 2 dagen waarin we niet zoveel hebben ondernomen.

Alleen zondag hebben we traditioneel op houtvuur bereide maaltijd gegeten met familie en buren.

De avond werd besloten met een karaoke night  waar ik ook o.a. evergreens als wonderful tonight en een beetje veliefd ten gehore heb gebracht.

gisteren zijn we ook thuis gebleven  om een dag rust te nemen en de boel op een beetje op te ruimen.

s'avonds zijn Inigo en Kelvin naar een verjaardagsfeest van een nichtje gegaan.

Ze hebben het erg naar hun zin gehad ,er was een bustocht met muziek en drinken aan boord een maaltijd thuis heel leuk hebben ze het gevonden

Wat we vandaag gaan doen is nog niet vast maar het wordt vast leuk

1. Ed Bever:
    5 augustus 2014
    Nauw als jij zou mooi kan zingen dan geven wij je op voor idols,maar eerst een show bij ed bever thuis ik wil ook genieten van jou zangkunst.Geniet van jullie vakantiedoe iedereen de groeten.
  2. Hans van Rhijn:
    5 augustus 2014
    Rust is prima toch. Zijn er nog opnamen van dat optreden Willem. Je maakt me echt nieuwsgierig. Willem die eenzame kerst in Curaçao zingt. Ik kijk er naar uit hoor. Leuk om alles zo te volgen. Je moeder is weer thuis dus weer een zorg minder toch.
  3. Willem en poppy:
    6 augustus 2014
    @Ed Bever
    Mijn zwager doet dat dat zo vol overgave dat werkt aanstekelijk
    @Hans gelukkig ja hopen dat het nog een poosje goed mag blijven gaan
  4. Annemiek Bos:
    12 augustus 2014
    He die Willem en de rest! Lekker genieten allemaal! Wij zitten in het restje van de Bertha orkaan (nee geen koe). Storm en regen dus. Groeten allemaal!! Annemiek en Ton