Active day shopping of the boys and slow day at the beach

2 augustus 2014 - Curaçao, Nederlandse Antillen

gisteren begonnen aan dit reisverslag maar er is iets tussen gekomen dus doe ik het nu

Afgelopen donderdag zijn we voor de jongens naar Punda geweest voor een middagje shoppen Kelvin heeft een verdora gekocht (een hoed) en Inigo 5 petten van een bepaald merk..

De dag werd afgesloten met een etentje ter ere van het 34 jarig huwelijk van Kenneth & Shomi.

Het was een zuid amerikaans-portugees restaurant vlees aan spiesen op tafel met salads ,rijst en andere bijgerechten en sausjes waaronder een bijzonder hete sambal (zelden zo heet geproeft) alles vers bereid.

Kort om een lange tafel vol met alle zussen die op het erf wonen bij elkaar.

Vrijdag hebben we een rustige dag aan het strand gehouden , gewoon een beetje lummelen onder een strandhut zwemmen in zee e.d..

s' Avonds zijn Inigo,Kenneth,Poppy en ik (Kelvin had niet zo'n zin) gaan poolen in een poolhall.

Inigo heeft uiteraard ons ruim verslagen maar het was leuk om te doen.

Vandaag staat in het teken van de was draaien en naar het seaquarium gaan waarvan verslag volgt.

1. Hans van Rhijn:
    2 augustus 2014
    Lekker bezig. Goed eten, kleding en van de ene pool naar de pooltafel. Genieten zou ik zeggen.
  2. 2 augustus 2014
    Wat een heerlijke relaxte vakantie. Gefeliciteerd met Sonaima haar verjaardag.
    Felicitaties voor Kenneth en somie.
  3. Annemiek Bos:
    4 augustus 2014
    Hoi allemaal! Klinkt goed en relaxed! Lekker genieten als het kan. Hoe is t met de muggen?
  4. Tineke lam:
    5 augustus 2014
    eindelijk een reactie van onze kant.
    zelf druk met familie bezoek geweest.een nichtje met haar man uit groningen even eenpaar dagen in het drukke westen bij b&b lam.heerlijk dat jullie genieten met zn allen gezellig met familie kan wel de familiegezichten/band eruit zien.
    kelvin heeft vannacht nog ff geappt was 3uur maar bij jullie 6 uur eerder.waren toch wakker hendrik moest michael al weer ophalen bij schiphol die heeft er 14 dgn feesten op zitten.
    gaat erg snel nou voor jullie nog heerlijk 14 dagen.
    weet niet of het snel of langzaam gaat maar relax ziet het er allemaal uit.leuke fotos hij is niet wit meer zo te zien.
    heeft weinig tijd om te skypen ook met de tijd en zo lekker druk met alles te bezichtigen.
    geniet nog lekker samen en tot de volgend blog.grtjes van hendrik.