weer een paar dagen

31 juli 2014 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Ik ben net terug van trombosedienst (moet ook gebeuren)en ga nu verslag doen van de afgelopen dagen.

Ik had dit gisterenavond willen doen maar de avond werd plotseling veranderd in karaoke festival discotheek isidoro.

Kenneth is namelijk een fanatiek karaoke zanger en heeft mij er toe overgehaald enkele nummers van Eric Clapton en Andre Hazes te zingen.

Zelfs Poppy heeft gezongen.

De jongens zijn gisteravond naar de bioscoop geweest.

Eergisteren was wederom een dagje strand,wat iets anders is als een dagje zandvoort of scheveningen.

Blauwe zee en heerlijk klimaat echt heet

Maandag zijn wij naar Bandabou (het uiterste westen van Curacao) geweest.

Daar hebben we het shete boca park bezocht en een oud huis annex museum wat gebouwd is net na afschaffing slavernij.

Het shete bocaparc is een gebied met zeven inhammen in de kust waar de zee zo onvoorstelbaar krachtig op het land beukt dat het steeds meer afslijt.

Het behoort ook tot de top 10 van meest gevaarlijke plekken van de zee op aarde.

Noord-oost passatwind + noordoostelijke golfstroom als je daarin valt ben je niet meer te redden.

Kortom weer een paar leuke dagen voorbij vandaag zijn Kenneth en Shomi 34 jaar getrouwd het geen we vanavond vast wel gaan vieren

Nu gaan we zo naar een winkelcentrum Salina om de kijken of de jongens wat kleding kunnen scoren

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hans van Rhijn:
    31 juli 2014
    Karaoke is leuk om te doen en Willem als Haze dat had ik wel mee willen maken. Feliciteer Kenneths en Shomy met de huwelijksdag. Geniet er lekker van.
  2. BosjesInSchotland:
    31 juli 2014
    Dit gaat steeds meer op vakantie te lijken! Met die verleidelijke foto's helemaal. Zonnetje, mooi blauw water, strakblauwe luchten...
    Als jullie weer terug zijn (but take your time) zullen we eens een karaoke-avondje organiseren met een leuk duetje voor jullie twee. Hans huren we in voor de de solo's op airguitar. Met een bezem komt hij al een heel eind.
  3. Willem en poppy:
    31 juli 2014
    voor Hans ja dat had ik zelf niet gedacht maar het is heel leuk en hij doet het met zoveel overgave dat werkt aanstekelijk

Voor Ton zeker is het vakantie we genieten vol op de zee is heerlijk met geen zee in Europa vergelijkbaar.
    Mijn zwager pakt het karaoke heel serieus aan hoor met groot beeldscherm special versterkers twee draadloze en een draad microfoon net echt maar hij gaat hier ook naar wedstrijden
  4. BosjesInSchotland:
    1 augustus 2014
    Ik wil jullie vakantie niet verzieken, maar pas wel op voor de mug die chikungunya verspreidt. Een eerste ziektegeval is geconstateerd op Curacao. Was net te lezen op de NOS-site. Dus: kiek uut!
  5. Tineke lam:
    2 augustus 2014
    hallo willem en poppie en de boys,

fijn weer wat van jullie te horen wat makkelijk en leuk zo een reisblog.
    tja heeft ff geduurd maar hier is het werkvolk bezig geweest ondanks dat er twee weg zijn nu.
    wel relaxed hoor en weing was en stroom nu ff terug naar de basis met ons tweetjes.
    leuk wat jullie allemaal ondernemen en lekker en mooi die zee.
    leuke foto van ini en kelvin in de zee.
    je hebt wel in de gaten dat kelvin niet graag op fotos staat zeker niet geposseerd.
    zo vind ik het toch leuk dat je hem en samen met inigo af en toe op de kiek zet.
    hoop dat hij nog wat aan het eten gedaan heeft eenkeertje getrakteerd of zo en ook voor jullie schzus en zwager iets heeft gekocht?
    tja dat karaoke leuk maar goed dat de jongens weg waren zeker (schamen zich dat doe je toch niet meer )haha.
    nou geniet er maar van gezellig je leeft maar een keer.
    zeg die ton komt wel met gezellige mugge praat.
    hoop dat ze de deur voorbij gaan.heb klamboes meegegeven he.nou geniet ernog van samen hoop dat onze jongen zich een beetje gedraagt en mee helpt in het huishouden dan heb ik hem goed opgevoed.groeten aan iedereen viva holiday.