aankomst op curacao met hindernissn

22 juli 2014 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Na een hele lange dag zijn we uiteindelijk om 23 30 op Curacao aangekomen.
De redden van dit alles was dat we 2 uur over het inchecken gedaan hebben door te weinig personeel.
Toen we uiteindelijk bij de gate van vertrek zaten, bleek een lekkage in het hydraulisch system te zitten.
Toen dat eindelijk na een uur verholpen was, mochten we eindelijk aan boord.
Toen we in onze stoelen zaten, motoren gestart en klaar voor vertrek, bleek de computer foutmeldingen te geven, waardoor opnieuw een monteur erbij geroepen moest worden.
Die had wederom een uur nodig om de fout eruit te halen.
Uiteindelijk zijn we 18 uur vertrokken.
Onderweg bleek dat de luchthaven van Aruba om 00 uur sluit, waardoor er 300 passagiers zouden stranden.
Daarom is er onderweg in overleg besloten dat er eerst naar Aruba gevlogen werd.
Alwaar wij daar ook een uur aan de grond hebben gestaan.
Uiteindelijk zijn we op Curacao aangekomen en na een lange dag ons bed ingedoken.
Vandaag hebben we niet veel bijzonders gedaan.
Morgen gaan we weer verder met plannen maken voor de volgende dag.

1. Shiryene:
    23 juli 2014
    Pfff...wat een dag he! Maar gelukkig hebben ze lekkage gezien voordat jullie zijn opgestegen. Jullie kunnen het navertellen...da's belangrijkste! Nu maar genieten van de rest van de vakantie..
  2. BosjesInSchotland:
    23 juli 2014
    Na zoveel pech kan het nu verder alleen nog maar meezitten, lijkt me.
  3. Willem en poppy:
    23 juli 2014
    Voor Shiryene gelukkig wel ja we genieten volop
    voor Ton ja ik hoop dat je gedachte waarheid wordt maar wij zijn niet voor een gat te vangen improviseren is hier een tweede natuur
  4. Tineke lam:
    23 juli 2014
    tjee wat een lange dag voor jullie .ook wij hadden in de gaten dat het niet lekker ging wij zagen dat jullie nog steeds niet weg waren en eindelijk rond zessen zagen we het vliegtuig bewegen.heb nog met kelvin sms en geappt. bij ons was het inmiddels nacht en ochtend eer jullie er waren.maaaar jullie zijn er en relax stand he.nu gaat alles goed.let goed op onze knul.haha heb er vertrouwen in hoor.willem en popi genieten he.groetjes hendrik en tineke.
  5. Annemiek Bos:
    Hé die vakantiegangers!
    Tja .... wat een pech met die vertraging. Maar nu zijn jullie gezond en wel aangekomen. Tijd om te gaan genieten!

Hier is het nationale rouwdag, aankomst van de slachtoffers van de vliegtuigramp, de last post, een minuut stilte, vlaggen halfstok, een grote rij met lijkwagens over de weg, veel mensen en bloemen bij elkaar, kerkdienst in Amersfoort en een TV die constant informatie hierover spuit. De rouw is groot. Heel indrukwekkend.

Maar voor jullie is het feest tralala! De tijd is nu gekomen, dus geniet van familie, vrienden, zon, zee en elkaar. Heel veel plezier!!! Het is jullie gegund!!
  6. Willem en poppy:
    24 juli 2014
    voor hendrik en tineke we genieten volop hoor kel en inigo zijn gisteravond naar een 3Dbioscoop geweest (het is nu 6 uur in de morgen hier)vandaag nog niet bedacht wat we gaan doen.
    moeten nog vragen wat de jongens willen
    je leest het wel volgende keer.
  7. Willem en poppy:
    24 juli 2014
    voor annemiek in ton
    I
    het is hier ook uit gezonden ik heb het gezien in de wachtkamer van onze vroegere huisarts hier ik moest even regelen dat ik naar een trombosedienst kan om INRwaarden te checken want die verandert hier door ander klimaat ander voedsel e.d.
    de rest schrijven we nog later
  8. Annemiek Bos:
    27 juli 2014
    He die Willem,
    Hoe is 't nou met jullie? Al geaclamatiseerd? Is 't er lekker warm? Genieten Inigo en Kelvin van 't eiland?
    Heb je al foto's van jou en Poppy en the family?
    Hier is alles oke. Ook met ma.
    Groeten, Annemiek en Ton
  9. Tineke lam:
    27 juli 2014
    hoi willem en poppie,

heb een verhaaltje geschreven bij jullie foto samen op schiphol.
    groetjes tineke en hendrik.