samenvatting van afgelopen 3 dagen

27 juli 2014 - Curaçao, Nederlandse Antillen

het heeft eventjes geduurd maar hier is weer een nieuw verhaal van ons

Woensdag zijn Inigo en Kelvin naar de stad gegaan,nadat wij ze afgezet hadden zijn wij wat verkoeling gaan zoeken omdat het dan op het heetst van de dag is.

Na dat wij de jongens weer op gehaald hadden hebben we ze af gezet bij de bioscoop aan de andere kant van de stad (er is water tussen) waar wij ze na afloop weer op gepikt hebben.

Donderdag zijn we naar museum Kura Hulanda geweest.

Een indrukwekkend museum over slavernij in afrika en Curacao in het bijzonder.

Na dit bezoek heb we onze trek gestild bij de plaatslijke KFC

Daarna zijn we naar huis gegaan en de avond thuis door .gebracht

Vrijdag zijn we dan eindelijk naar het strand gegaan het strand Mambo beach is totaal veranderd ,er zijn winkels restaurants, en een soort boulevard bij gebouwd

Er was ook een zwembad maar daar moet apart voor betaald worden maar we missen het niet. met zo een blauwe  zee in handbereik

Na afloop zijn we een paar boodschappen gaan doen bij Mangusa Hypermarket,

daar wordt je zeker hyper van zo groot als het daar is .

Van alles in het assortiment van babyvoeding tot auto onderdelen en ventilatoren om maar wat te noemen.

ik vind het wel wonderlijk zo n grote supermarket voor zo n klein eiland , de supermarkten zijn hier al groot maar zo groot?

wij slapen hier heerlijk Kenneth heeft in onze kamer een airco geinstalleerd waar door het lekker fris blijft

De jongens slapen ook goed met behulp van grote ventilatoren

Dit was het weer even tot het volgende v

1. BosjesInSchotland:
    27 juli 2014
    Jullie beginnen dus al weer te wennen aan het tropische klimaat van Curacao. Toch krijgen we -gezien de laatste foto- de indruk dat Inigo niet geheelzorgenvrij is...
  2. Willem en poppy:
    28 juli 2014
    dat is de tijd van mobiele telefoons Ton